خانه / طراحی سایت | طراحی وبسایت | سئو تولید محتوا

طراحی سایت | طراحی وبسایت | سئو تولید محتوا

طراحی سایت طراحی وبسایت سئو تولید محتوا طراحی سایت دیجیتالی طراحی اپلیکیشن طراحی بوم کسب و کار خدمتی املاک پزشکی ورزشی فروشگاهی خبرنامه آموزشی … توسط تیم خلاق و حرفه ای دانشگاه استارت آپ. شما اگر به دنبال طراحی سایت طراحی وبسایت و اطلاع از قیمت امروز طراحی سایت و پیشنهاد شگفت انگیزه طراحی سایت با 50% تخفیف برای اولی ها + بوم کسب و کار و استراتژی سایت شما می توانید با تیم MBA ,DBA می توانید ارتباط بگیرید. جهت ارتباط به سایت دانشگاه استارت آپ مراجعه نمایید.

طراحی و ایجاد وب سایت – یک فرآیند موثر

طراحی و ایجاد وب سایت ها در طول سال ها به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.

اگر به فکر یک وب سایت جدید هستید، باید به مسائلی توجه کنید که چند سال پیش چندان مورد توجه قرار نمی گرفت.

یک وب سایت، مانند هر ابزار دیگری در زرادخانه شرکت، باید در خدمت اهداف تجاری خاص باشد.

نزدیک ترین و طبیعی ترین گروه از اهداف برای یک وب سایت شرکت، اهداف بازاریابی مرتبط با پشتیبانی فروش و ایجاد تصویر خواهد بود.

طراحی و ایجاد وب سایت - یک فرآیند موثر
طراحی و ایجاد وب سایت – یک فرآیند موثر در گرگان مشهد تهران

طراحی سایت توسط دانشگاه استارت آپ

طراحی سایت توسط دانشگاه استارت آپ برای یک وب سایت مدرن، باید از دانش گسترده دامنه استفاده کنید.

که شامل موارد زیر است:

1. دانش روانشناختی
دانش در مورد ذهن گیرنده، نحوه تصمیم گیری، چه چیزی بر آنها تأثیر می گذارد و چگونه بر آنها تأثیر می گذارد.

از اصول تأثیر اجتماعی تا روانشناسی رنگ ها.

اگرچه اغلب فکر می کنیم که به راحتی تحت تأثیر تأثیرات خارجی قرار نمی گیریم،

مکانیسم های اثبات شده ای وجود دارد که بیش از آنچه فکر می کنیم بر ما تأثیر می گذارد.

ارزش این را دارد که این همه دانش را در ایجاد وب سایتی به کار گیرید.

که آنچه را که باید به مخاطبان درست و به روش صحیح گفته شود بیان کند.

به لطف این، ما می‌توانیم از وب‌سایت بیشتر از ظاهر زیبا و مدرن انتظار داشته باشیم.

2. تکنیک های فروش
وب سایت ها با ماهیت خود می توانند ابزاری ایده آل برای پشتیبانی از فعالیت های تجاری شما باشند.

صفحات اطلاعاتی گسترده – آموزش مشتری در مورد مزایای محصولات و خدمات،

و نه تنها در مورد ویژگی ها و پارامترهای آنها – به مشتری در فرآیند خرید آموزش می دهد.

آنها می توانند به طور موثر مکمل و اغلب جایگزین یک معامله گر در بسیاری از بخش های فرآیند فروش شوند.

و اگر چنین است، برخی از تکنیک‌هایی که بهترین معامله‌گران برای فروش استفاده می‌کنند.

را می‌توان با موفقیت برای آنها به کار برد.

3.طراحی، UI و UX
مدتهاست که می دانستند یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد.

اغلب تجسم راه حل های بسیار پیچیده بسیار آسان تر از توصیف است.

علاوه بر این، اگر راه‌حل‌های شرکتی را در زمینه گرافیک ترکیب‌بندی شده زیبا،

قابلیت استفاده خوب و ناوبری که کاربر را با دست هدایت می‌کند قرار دهیم.

می‌توانیم روی تأثیرگذاری عالی روی گیرنده حساب کنیم و دقیقاً همان جایی که می‌خواهیم او را هدایت کنیم، او را دنبال کنیم.

4.راه حل های فن آوری مدرن
فناوری های وب به طور مداوم در حال پیشرفت هستند.

امروزه موارد زیادی در مرورگر وب قابل ارائه است. نگه داشتن انگشت خود بر روی نبض فناوری وظیفه یک شرکت محترم است که وب سایت ایجاد می کند.

جنبه های فنی مانند برآوردن الزامات سئو، سرعت عمل، استفاده از راه حل های برنامه نویسی اثبات شده،

مراقبت از تداوم کسب و کار و امنیت الزامات ضروری هستند.

از نظر فنی، می توانید انتظار و تقاضای بیشتری داشته باشید.

زیرا وب سایت ها دیگر فقط وب سایت نیستند،

بلکه شروع به تبدیل شدن به ابزارهایی برای پشتیبانی از فرآیندهای تجاری کرده اند.

طراحی سایت توسط دانشگاه استارت آپ
طراحی سایت توسط دانشگاه استارت آپ

طراحی وب سایت یک فرآیند است.

برای ساخت یک وب سایت یا فقط یک صفحه فرود که از جذب مشتریان بالقوه پشتیبانی می کند،

یک سازنده وب سایت و تجزیه و تحلیل ساده کلمات کلیدی کافی نیست.

همچنین فقط این نیست که از چه سیستم مدیریت محتوا (سیستم CMS) در وب سایت خود استفاده می کنید.

در فرآیند طراحی وب سایت از نظر کاربری، مسائل بسیار بیشتری

نسبت به آنچه در گرافیک و عبارات کلیدی گنجانده خواهد شد، باید در نظر گرفته شود.

وب سایت های واکنش گرا شرکت شما باید با توسعه شرکت تکامل یافته و اثربخشی فعالیت ها را در نظر بگیرند.

راه اندازی یک وب سایت ساده برای یک صنعت خاص کافی نیست.

و انتظار داشته باشید که وب سایت به خوبی خود را در موتور جستجو قرار دهد و مشتریان را به دست آورد.

برای تبدیل یک وب سایت به یک ابزار واقعی پشتیبانی کسب و کار، به تجربه چندین ساله تیمی از متخصصان نیاز است.

از انتخاب هدف و تجزیه و تحلیل، از طریق تعریف استراتژی و تاکتیک های محتوا و تعاملات، تا متون بسیار متقاعد کننده، خلاقیت های گرافیکی جذاب، ناوبری عالی، تا پیاده سازی فنی و راه اندازی یک وب سایت در اینترنت.

همه اینها مستلزم کار تیمی و متخصصین در زمینه های مختلف است که فعالیت های آنها توسط مدیر تولید مجرب هماهنگ می شود. ایجاد یک وب سایت،

و به خصوص اگر ما در مورد وب سایت هایی صحبت می کنیم که بر مشتریان تأثیر می گذارند،

یک کار بلندپروازانه است. بنابراین نگرانی شما نباید این باشد که هزینه وب سایت چقدر است، بلکه این باشد.

که آیا شرکت سازنده وب سایت تجربه کافی در ایجاد وب سایت دارد و تیم مناسبی دارد یا خیر؟

طراحی وب سایت یک فرآیند است.
طراحی وب سایت یک فرآیند است. /سئو

 هدف طراحی وبسایت

در مرحله تجاری، با صحبت با مشتریان بالقوه در مورد نیاز به ایجاد یک وب سایت

و بحث در مورد روند ایجاد وب سایت، ما به مشتریان کمک می کنیم.

تا به اهداف خاصی که می خواهند به آنها دست یابند هدایت شوند.

ما عمیقاً متقاعد شده‌ایم که وب‌سایت شرکت باید یک ابزار پشتیبانی واقعی برای کسب‌وکار باشد.

طراحی سایت نباید فقط به این دلیل اتفاق بیفتد.

که «هر شرکتی باید یک وب سایت داشته باشد» یا به این دلیل که سئو و حضور در نتایج جستجو تنها دلایل ایجاد یک وب سایت است.

 هدف طراحی وبسایت
هدف طراحی وبسایت

مزیت های طراحی سایت توسط دانشگاه استارت آپ

همه چیز با یک هدف تجاری شروع می شود.

در مرحله تجاری، با صحبت با مشتریان بالقوه در مورد نیاز به ایجاد یک وب سایت و بحث در مورد روند ایجاد وب سایت،

ما به مشتریان کمک می کنیم تا به اهداف خاصی که می خواهند.

به آنها دست یابند هدایت شوند. ما عمیقاً متقاعد شده‌ایم.

که وب‌سایت شرکت باید یک ابزار پشتیبانی واقعی برای کسب‌وکار باشد.

طراحی سایت نباید فقط به این دلیل اتفاق بیفتد که «هر شرکتی باید یک وب سایت داشته باشد.

یا به این دلیل که سئو و حضور در نتایج جستجو تنها دلایل ایجاد یک وب سایت است.

طراحی وب سایت جدید باید قبل از تعریف الزامات تجاری باشد.

  •  نمونه هایی از اهداف توسعه وب سایت می تواند به شرح زیر باشد:
  • حمایت از فعالیت های تجاری در بخش های خاصی از فرآیند فروش
  • آموزش مشتریان در مورد محصولات و خدمات
  • به دست آوردن مخاطبین برای مشتریان بالقوه
  • ارائه اطلاعات رسمی خاص برای تسکین بخش خدمات مشتری
  • ایجاد تصویر یک متخصص صنعت
  • موقعیت یابی وب سایت شرکت در وب

هنگامی که الزامات طراحی کلی یک وب سایت را به صورت تجاری تعریف کردیم،

طراحی به بخش تولید تحویل داده می شود، جایی که فرآیند توسعه وب سایت پنج مرحله ای ما آغاز می شود.

مزیت های طراحی سایت توسط دانشگاه استارت آپ
مزیت های طراحی سایت توسط دانشگاه استارت آپ

دانشگاه استارت آپ | استراتژی تولید محتوا، سئو

در این مرحله، تیم استراتژیک ما جلسات کارگاهی را با افراد کلیدی که در فرآیند ایجاد وب سایت

در سمت مشتری شرکت می کنند، برگزار می کند.

معمولاً توصیه می کنیم که تصمیم گیرندگان اصلی، مالکان و مدیران سازمان در آغاز کار مشارکت داشته باشند.

آنها معمولاً بهترین نمای کلی از وضعیت واقعی شرکت را دارند.

و می توانند اهداف پروژه ایجاد یک وب سایت جدید را به بهترین شکل تعریف کنند.

ما تعدادی سوال مفصل در مورد ارزش پیشنهادی شرکت می پرسیم.

ما متوجه می‌شویم که در حال حاضر کدام خطوط تولید و خدمات برای شرکت حیاتی هستند.

مدیریت چه جایگاهی در بازار می خواهد. آیا آنها چنین طرح های گرافیکی را دیده اند که فکر می کنند.

تا حد زیادی منعکس کننده شخصیت برند باشد؟ چگونه آنها مشتریان خود را درک می کنند.

این مشتریان دقیقاً چه کسانی هستند و فکر می کنند از همکاری با یکدیگر چه ارزشی به دست می آورند.

ما فرضیه هایی را در مورد نحوه تصمیم گیری خرید مشتریان می خواهیم.

چه اطلاعاتی ممکن است برای آنها حیاتی باشد، وقتی وارد وب سایت می شوند به دنبال چه چیزی می گردند.

سپس تحقیقات مشابهی را در بین مشتریان مشتری انجام می دهیم.

ما دقیقاً یاد می گیریم که آنها برای چه شرکتی ارزش قائل هستند،

چه چیزی برای آنها مهم است، واقعاً می خواهند برای چه چیزی پول بپردازند.

ما همچنین تمام مطالب گرافیکی، ویدیویی و سایر محتوای وب سایت را که به گفته مشتری باید در وب سایت قرار گیرد،

جمع آوری می کنیم.

دانشگاه استارت آپ | استراتژی تولید محتوا، سئو
دانشگاه استارت آپ | استراتژی تولید محتوا، سئو

طراحی سایت + استراتژی دیجیتال مارکتینگ توسط تیم دانشگاه استاره آپ

ایجاد یک وب سایت نه تنها باید با تجزیه و تحلیل خوب انجام شود،

بلکه باید استراتژی درست را نیز توسعه دهد.

به عنوان بخشی از آن، بر اساس اطلاعات به دست آمده از مرحله تحلیلی،

تیم استراتژیک مسئول وب سایت های مدرن، اطلاعات را ترکیب کرده و یک استراتژی توسعه می دهد.

برای اینکه توسعه وب سایت شرکت شما واقعاً بر روی دستیابی به اهداف خاص متمرکز شود،

استراتژی باید از جمله موارد زیر را در نظر بگیرد:

 

1.ارزش پیشنهادی

دقیقاً مشخص کنید که مشتریان شما برای چه ارزش واقعی هزینه می کنند.

این همان چیزی است که آنها را به استفاده از محصولات و خدمات شرکت وادار می کند.

به عبارت دیگر، شرکت چه مزایایی را ارائه می دهد یا چه مشکلاتی را برای مشتریان حل می کند.

اگر در این مرحله فکر می کنید که شرکت شما با نوآوری، کیفیت بالا یا سال ها تجربه متمایز است، اینها ارزش ها نیستند.

2.تقسیم بندی مشتریان

تعریف دقیق گروه های هدف ارتباط کاملاً حیاتی است.

یک اشتباه رایج، اصرار بر ساخت وب سایت هایی است که طیف وسیعی از مخاطبان آنلاین را هدف قرار می دهند.

فقط یک تعریف واضح از بخش های مشتری به شما امکان می دهد تا ارتباط وب سایتی را ایجاد کنید.

که دقیقاً با مشخصات گیرنده مطابقت داشته باشد. اگر خیلی گسترده،

همه چیز و همه افراد در وب سایت خود صحبت می کنید، با کسی صحبت نمی کنید.

طراحی وب سایت باید با در نظر گرفتن مخاطب مشخصی انجام شود.

3.مدل تصمیم گیری

برای موفقیت یک وب سایت، عنصر کلیدی این است که بدانید.

گیرندگان وب سایت چگونه تصمیم می گیرند.

بنابراین، ایجاد صفحات باید نحوه رفتار و تفکر گیرنده را در هنگام مشاهده صفحه در نظر بگیرد.

هنگام در نظر گرفتن خرید یک محصول یا خدمات، معمولاً وب سایت های رقیب زیادی در نتایج جستجو در وب وجود دارند.

بنابراین وقتی مراقبت کردیم که کاربر را به دیدن وب سایت خود هدایت کنیم،

ارزش دارد که از این واقعیت حداکثر استفاده کنیم و اهداف و نیازهای آن را درک کنیم.

4. دلیل برای باور

هنگام مرور وب‌سایت‌ها، مشتریان باید تأییدی دریافت کنند.

که شرکت واقعاً قادر به حل مشکلی است که با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

بنابراین، وب‌سایت‌ها باید حاوی عناصر و «اثبات صحت» باشند که گیرنده را متقاعد کند که باید به این شرکت اعتماد کرد.

5. بینش – تنش

وب‌سایت‌هایی که می‌توانند دقیقاً به مهم‌ترین انگیزه‌ها و نقاط حساس گیرنده ضربه بزنند

، وب‌سایت‌هایی هستند که می‌توانند ضرب‌المثل «بانک را بشکنند».

در اینجا ما حساسیت ارتباطی گیرندگان را تعریف می کنیم.

6. مسیر خرید

وب سایت، صفحات فرعی خاص آن، انتقال ها و تعاملات بین آنها باید به دقت برنامه ریزی شود.

شما باید به دقت فکر کنید که چه چیزی باید در صفحه اصلی باشد،

چه بخش هایی باید داشته باشد، کجا و چگونه کاربر را به وب سایت شرکت خود هدایت کنید.

در حالت ایده آل، صفحه باید به گونه ای ایجاد شود که سفر به سمت تبدیل بیش از سه کلیک طول نکشد.

7. ایده استراتژیک

ایده اصلی ارتباطی که جهت فعالیت ها و ماهیت ارتباط را در یک مبارزه رقابتی نشان می دهد

8. تاکتیک های تبدیل و ایده خلاق

تاکتیک های ارتباطی و انتخاب ابزار برای انجام فعالیت ها. مجموعه ای از اقدامات مهندسی اجتماعی و فنی که ما از آنها برای ایجاد وب سایت برای رسیدن به هدف تجاری تعیین شده برای وب سایت استفاده خواهیم کرد.

در اجرای استراتژی وب سایت موارد فوق را مد نظر قرار می دهیم.

و نقطه اوج مرحله ارائه استراتژی وب سایت در مقابل مشتری است.

در این مرحله است که ما به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم.

که کدام گروه محصولات باید نمایش داده شوند.

از دیدگاه مشتریان وب سایت چه مسیرهای خرید خاصی را باید در پیش گرفت.

ما تعداد عکس‌های مشکل و از منظر اینکه وب‌سایت باید چه مزایایی داشته باشد را تعریف می‌کنیم.

ما یک نقشه سایت کامل با بخش هایی از هر صفحه جداگانه و محتوای آنها ارائه می دهیم.

ما یک سیستم مدیریت محتوا را پیشنهاد می کنیم، موقعیت یابی وب سایت (SEO) را در نظر می گیریم،

دستورالعمل های کلی که باید توسط طراحی گرافیکی رعایت شود،

در نظر می گیریم که این یک وب سایت واکنش گرا است.

که نه تنها برای موبایل بلکه برای رایانه های رومیزی طراحی شده است.

اگر مشتری استراتژی وب سایت را بپذیرد، می توانیم به مرحله بعدی ایجاد وب سایت برویم.

طراحی سایت + استراتژی دیجیتال مارکتینگ توسط تیم دانشگاه استاره آپ
طراحی سایت + استراتژی دیجیتال مارکتینگ توسط تیم دانشگاه استاره آپ

تاکیتک های محتوا سایت توسط تیم طراحی سایت دانشگاه استارت آپ

ی که یک استراتژی وب سایت مورد تایید مشتری داشته باشیم،

می توانیم به مرحله اول پیاده سازی برویم. بر اساس مفاهیم توسعه یافته در استراتژی،

شروع به ایجاد متون (کپی رایتینگ) و ماکت های وب سایت می کنیم.

نتیجه کار در این مرحله از ساخت وب سایت مجموعه کاملی از تمامی نماهایی است.

که وب سایت خواهد داشت. صرف نظر از این که 15 یا 55 مورد از این دیدگاه ها وجود داشته باشد،

هر یک از آنها متن نهایی را آماده کرده و در ماکت های مقیاس خاکستری،

ترتیب متون و سایر مطالب در بخش های صفحه ارائه می شود.

در این مرحله، مشتری تمام عناصر وب سایت هایی که به صفحه هدف می روند را به دقت برنامه ریزی شده خواهد داشت.

در این مرحله وب سایت در قالب یک نمونه اولیه قابل کلیک ارائه می شود که مشتری می تواند بر روی آن حرکت کند.

تاکیتک های محتوا سایت توسط تیم طراحی سایت دانشگاه استارت آپ
تاکیتک های محتوا سایت توسط تیم طراحی سایت دانشگاه استارت آپ

طراحی گرافیک سایت توسط تیم دانشگاه استارت آپ

با فکر کردن به تمام مسائل قبلی و ایده دقیق از چه عناصر و نحوه چیدمان وب سایت.

ما می توانیم شروع به ایجاد یک طرح گرافیکی کنیم. فقط در این مرحله وب سایت شروع به رنگ شدن می کند.

ما مواد عکس و ویدئو، انیمیشن‌های ممکن، متون هدف، عکس‌های محصول یا تجسم فرآیند را در نماها جاسازی می‌کنیم.

اینجاست که تمام جادوهای چشم نوازی که طراحی وب سنتی اغلب با آن همراه است اتفاق می افتد.

در این مرحله، در نمایش های انبوه، می توانید مشاهده کنید که تمام صفحات وب واکنش گرا چگونه خواهند بود.

ایجاد وب‌سایت‌ها در این مرحله به ارائه مجدد نمای جمعی همه صفحات، زیرصفحه‌ها و فرم‌های صفحه،

تنها در گرافیک کامل هدف خلاصه می‌شود.

وب سایت ارائه شده به این روش برای تایید یا اصلاحات احتمالی ارسال می شود.

پس از تایید مشتری، وب سایت به مرحله نهایی ساخت وب سایت یعنی توسعه منتقل می شود.

طراحی گرافیک سایت توسط تیم دانشگاه استارت آپ
طراحی گرافیک سایت توسط تیم دانشگاه استارت آپ

طراحی سایت |توسعه وب سایت، پیاده سازی فنی

با پذیرش نظرات نهایی که وب سایت خواهد داشت، می توانیم کار را به دست برنامه نویسان بسپاریم.

در اینجا، تیمی از متخصصان تجسم‌های توسعه‌یافته را به وب‌سایت منتقل می‌کنند.

و مطمئن می‌شوند که صفحاتی واکنش‌گرا هستند که دقیقاً همانطور که طراح وب طراحی کرده است.

در مرورگرها نمایش داده می‌شوند.

ایجاد وب سایت در این مرحله کاملاً فنی است و شامل تعبیه گرافیک در کد است.

تمامی انیمیشن ها و قابلیت هایی که وب سایت قرار است از نظر فنی و مطابق با مفروضات استراتژیک داشته باشد .

برنامه ریزی شده است. در این مرحله، یکپارچگی احتمالی با سایر سیستم‌های مشتری (مانند CRM)

و پیکربندی ماژول‌های لازم برای عملکرد بهینه صورت می‌گیرد.

و پس از راه‌اندازی سیستم مدیریت محتوا، وب‌سایت پیاده‌سازی شده برای تست‌های داخلی تحویل داده می‌شود.

پس از پذیرش وب سایت توسط مشتری، وب سایت در محیط تولید راه اندازی می شود.

ایمن شده است، سیستم های پشتیبان گیری و نظارت راه اندازی می شوند.

تمام ابزارهای تحلیلی و گزارشی لازم تعبیه شده است.

اینجاست که طراحی وب به پایان می رسد.

پسوردهای دسترسی به مشتری ارائه می شود و آموزش استفاده از وب سایت های وی انجام می شود.

طراحی سایت |توسعه وب سایت، پیاده سازی فنی 
طراحی سایت |توسعه وب سایت، پیاده سازی فنی

رسالت تیم طراحی سایت دانشگاه استارت آپ

همانطور که روند اثبات شده بالا نشان می دهد، توسعه وب سایت نه تنها یک فعالیت برنامه نویسی فنی بلکه خالص است.

از نظر محتوا و کارهای مرتبط با کسب و کار بسیار ارزشمندتر در اولین مراحل فرآیند توسعه وب سایت رخ می دهد.

بنابراین اگر می‌پرسید هزینه ایجاد یک وب‌سایت با امکانات امروزی چقدر است،

به حجم عظیم کار و نیاز به یک تیم بین‌رشته‌ای توجه کنید.

اگر می خواهید نه تنها در نتایج جستجوی گوگل بالا باشید، بلکه تأثیر واقعی بر گیرندگان وب سایت خود در وب داشته باشید،

بررسی کنید که آیا شرکتی که انتخاب می کنید می تواند با این کار کنار بیاید یا خیر.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم